ZMĚNY V SYSTÉMU OBJEDNÁVÁNÍ OBĚDŮ
Kvalitu služeb a vydávaného jídla řešíme a sledujeme s vedením společnosti dlouhodobě. Postupně se nám daří přenášet podněty a postřehy ze strany zaměstnanců na zaměstnavatele. Jsme proto rádi, že i nyní zaměstnavatel přistoupil na základě našich připomínek k zásadní změně, a tím je zavedení objednávkového systému pro výdej obědů.
Nezřídka se totiž stávalo, že zaměstnanci již neměli na výběr či dokonce dostali pouhý zbytek posledního jídla, anebo na ně jídlo nevyšlo vůbec. To se stávalo především ve dnech, kdy se v areálu firmy ocitlo větší množství externích pracovníků.
Od září by měly být tyto situace eliminovány díky zavedení elektronického systému rezervace jídel. Díky tomu si zaměstnanci budou moci vždy vybrat ze všech jídel a budou mít garanci, že objednané jídlo tak na ně vyjde.